maandag 9 juni 2008

Chinflex 1ste workshopdag

Inmiddels heb ik de 1ste lesdag gevolgd. Wat ben ik blij dat ik mij heb aangemeld want wat is deze massage weer heerlijk om te geven en te ontvangen. En wat doet het therapeutisch veel omdat je zowel reflexzones als meridianen als acupunten behandeld. Het was wel intensief want tijdens de les geen theorie maar de hele dag praktijk. Heerlijk om even bij te komen als je model voor de ander bent en dan voel je direct wat de massage met je doet. En nu snel gaan oefenen zodat ik het mij eigen kan maken en mijn clienten over een tijdje kan aanbieden.
Overigens was Jacqueline een van de cursisten.....met haar heb ik destijds op de opleiding aromatherapie gezeten.....al weer 10 jaar geleden....wat gaat de tijd snel. En wat valt er nog steeds veel te ontdekken op het gebied van massage en therapie.

Geen opmerkingen: